A Nu Skin Enterprises Inc. 1984-ben alapított globális közvetlen értékesítő vállalat, mely világszerte 53 piacon van jelen, és mára egymilliárd US dolláros forgalommal valamint megközelítőleg 900 000 független üzletépítővel büszkélkedhet. Az innovatív vállalat a fiatalság titkát kutatva átfogó öregedés gátló termékportfóliójót dolgozott ki és mind a bőrápolás, mind pedig a táplálkozástudomány terén, azon belül az öregedésgátlás területén vezető pozícióra tett szert. A Nu Skin felfedezése, az [ageLOC®]? rendszer az öregedés forrását veszi célba. A vállalati kultúra szerves részét képezi a társadalmi felelősségvállalás, számos segítő projekt fűződik a Nu Skin tevékenységéhez: a 1996-ban létrehozott Force for Good alapítvány eddig több száz projektet támogatott a világ több, mint 50 országában. A New York-i Értéktőzsdén bejegyzett Nu Skin® „NUS” néven kerül értékesítésre. További információ a http://www.nuskin.com honlapon található.